Sanitat prorroga 7 dies més les mesures excepcionals a Benigànim

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha prorrogat durant 7 dies més les mesures excepcionals adoptades per al municipi de Benigànim a conseqüència de la situació de crisi sanitària ocasionada per la COVID-19 i després d’analitzar els informes epidemiològics sobre la incidència del virus.

La consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, ha assenyalat que “continuaran estant vigents les mesures en el municipi una setmana més per a salvaguardar i protegir la salut de tots els veïns i veïnes i evitar la propagació del virus”.

La titular de Sanitat ha ressaltat que “la situació epidemiològica ha millorat, encara que no prou com per a alçar les mesures adoptades per a la contenció i prevenció del virus”.

D’aquesta manera, a través d’una nova resolució, es torna a precisar que el confinament és perimetral a la població de Benigànim, permetent-se, en tot cas, la circulació de persones residents dins del municipi; s’estableix fins a un màxim de 10 persones en reunions de caràcter social o familiar i els actes de culte es realitzaran fins a un terç de la capacitat d’aquests llocs, sempre respectant les normes de seguretat d’ús de la màscara i distanciament social.

La resolució entrarà en vigor a partir de les 00.00 hores d’aquesta nit.

- Advertisement -

Últimes notícies

Una nova variant evitarà el pas de centenars de camions pel centre de Castelló de Rugat

Castelló de Rugat vol traure del nucli urbà bona part del trànsit pesat que actualment travessa el municipi per...
- Advertisement -

Mira també

- Advertisement -