I Campionat de Petanca Comarcal a Ontinyent

Aficionats a la petanca de diferents localitats de La Vall d’Albaida es donaven cita el passat dissabte al Parc de Sant Rafel d’Ontinyent per a participar al I Campionat de Petanca comarcal, organitzat per la Mancomunitat de Municipis.

La regidoria de Parcs i Jardins de l’Ajuntament d’Ontinyent va adequar la zona per a la celebració de l’esdeveniment, deixant-la a punt per a una trobada que, en paraules del Regidor Manuel Cuesta, que va acudir a l’acte, “va ser una festa dels aficionats a aquest joc, que ajuda a mantenir l’activitat física als nostres majors, alhora que promou les relacions socials i l’alegria de viure, que no s’ha de perdre mai”, destacava el regidor.

- Advertisement -

Últimes notícies

La VII Escola Feminista d’Ontinyent abordarà la grassofòbia i la pressió estètica

La VII Escola Feminista d'Ontinyent tractarà grassofòbia, pressió estètica, TCA i diversitat corporal del 16 d'octubre al 6 de novembre.
- Advertisement -

Mira també

- Advertisement -