Èxit dels joves del CN Ontinyent a l’Open NiE Gandia amb un total de 11 ors

Gran cap de setmana del Club Natació Ontinyent a l’Open NiE de Gandia

El Club Natació Ontinyent ha viscut un intens i exitós cap de setmana a Gandia, on ha participat amb un total de 31 nadadors i nadadores a l’Open NiE, una de les cites referents de la temporada per a les categories des de prebenjamins fins a absoluts.

La competició s’ha celebrat en tres jornades, amb proves que anaven dels 50 als 200 metres, i ha deixat una gran quantitat d’emocions i resultats molt positius per al club ontinyentí.

Medalles i mínimes destacades

Els nadadors i nadadores del CNO han aconseguit un bon grapat de medalles individuals i també mínimes autonòmiques. A més, Asier Sendra Izquierdo ha sumat la tercera mínima nacional als 100m papallona, consolidant-se com un dels noms a seguir.

El medaller complet ha sigut el següent:

  • Rafa Calabuig de Lamo (2007) – 🥈 200m papallona
  • Mario Sendra Izquierdo (2014) – 🥈 100m esquena | 🥇 200m lliures
  • Asier Gramage Torró (2010) – 🥇 100m esquena | 🥇 200m esquena | 🥇 200m estils
  • Lucas Revert Cuerda (2013) – 🥇 200m braça
  • Júlia Soriano i Biosca (2010) – 🥉 200m braça | 🥈 200m lliures
  • Carlos Tormo Alonso (2012) – 🥇 200m lliures
  • Asier Sendra Izquierdo (2010) – 🥇 100m papallona | 🥇 50m papallona
  • Ulises Iaschuk Minozzi (2011) – 🥉 200m papallona | 🥈 100m lliures
  • Mónika Lachezarova Marinova (2008) – 🥉 50m lliures | 🥈 50m papallona
  • Equip 4x50m lliures masculí infantil – Format per Ulises, Fausto, Asier G i Asier S

Prop de noves mínimes

També cal destacar les grans actuacions d’Asier Gramage i Ulises Iaschuk, que es van quedar molt a prop d’aconseguir les mínimes nacionals en diverses proves. El seu nivell i la seua evolució fan preveure que les pròximes competicions els poden portar eixes marques tan esperades.

Des del Club Natació Ontinyent s’ha volgut felicitar a tot l’equip, nadadors, entrenadors i famílies, per la seua implicació i esforç durant este trofeu.

Consulta més notícies sobre l’activitat del club a la nostra secció d’esports.

- Advertisement -

Últimes notícies

Un operari cau en les obres de la piscina municipal d’Ontinyent i resulta ferit

Un home de 31 anys ha resultat ferit este divendres de vesprada després de patir una caiguda mentre treballava...
- Advertisement -

Mira també

- Advertisement -