El dia de la creativitat al Centre Cultural Caixa Ontinyent

Els xiquets de primària i secundària tindran l’oportunitat d’aprendre de forma divertida programació, organització financera, creació i gestió d’idees.  

És necessària la inscripció prèvia a causa de la limitació de places.

El Centre Cultural Caixa Ontinyent acollirà este dissabte, 7 de maig, el Dia de la Creativitat, una jornada en la qual els xiquets de primària i secundària tindran l’oportunitat d’aprendre de forma divertida sobre programació, organització financera, creació i gestió d’idees, entre d’altres.

Entre les activitats previstes, que es realitzaran en horari de 10:00 a 13:00 hores, figuren tallers de robòtica, disseny d’APP’s, videojocs, tallers de medi ambient, Thinker Kids (activitats de resolució de situacions amb creativitat) i Égaru (joc de emprenedorisme).

La iniciativa forma part de les activitats organitzades per la Càtedra d’Innovació del Campus de Gandia, de la qual Caixa Ontinyent, a través de la seua obra social, és el principal patrocinador, i en la qual a més col·laboren empreses com ODEC, Citrosol, Dulcesol, Digitel, així com els Ajuntaments de Gandia, Oliva, i Tavernes de la Valldigna.

Per poder participar en la jornada, ja que compta amb places limitades, és necessari realitzar una inscripció prèvia. El formulari d’inscripció està disponible a la web de l’obra social de Caixa Ontinyent: obrasocial.caixaontinyent.es.

La jornada se celebrarà també el 14 de maig a Oliva (Centre Polivalent), el 21 de maig en Tavernes de la Valldigna (Casa de la Cultura) i el 28 de maig a Gandia (CSI COM).

- Advertisement -

Últimes notícies

Un operari cau en les obres de la piscina municipal d’Ontinyent i resulta ferit

Un home de 31 anys ha resultat ferit este divendres de vesprada després de patir una caiguda mentre treballava...
- Advertisement -

Mira també

- Advertisement -