05/02/2025 - 17:50
Més

    Descobreix la màgia del Nadal a Ontinyent amb ‘Ontinyent Il·lusiona’

    “Ontinyent Il·lusiona” tornarà aquest Nadal amb una àmplia programació que combinarà cultura, comerç i tradició. L’Ajuntament d’Ontinyent, en col·laboració amb associacions locals, ha preparat una campanya plena d’activitats per a totes les edats amb l’objectiu de promoure l’activitat a la ciutat durant aquestes dates tan especials.

    Encesa de llums i activitats per a xiquets i xiquetes

    La programació començarà el 5 de desembre amb la tradicional encesa de l’arbre de Nadal a la Plaça de la Concepció, acompanyada per “Els Güendos del Nadal” i la desfilada de la llum, que partirà a les 19:30 hores des de la Plaça de l’EPA. Els xiquets i xiquetes podran participar-hi portant fanalets, que es repartiran als comerços els dies previs.

    Mercat de Nadal i iniciatives comercials

    El Mercat de Nadal, que s’inaugurarà el 13 de desembre, romandrà obert durant dos caps de setmana consecutius a la Plaça de la Concepció, amb múltiples parades i productes típics. A més, Comerç IN posarà en marxa “l’Arbre dels Desitjos”, on els clients podran escriure desitjos per participar en un sorteig de més de 1000 € en premis.

    D’altra banda, l’associació SOC celebrarà els seus 12 anys amb la campanya “12 anys 12 premis”, amb sorteigs de fins a 300 € i la distribució de borses sostenibles.

    Espectacles i activitats culturals

    La cultura també serà protagonista amb el retorn del festival de Circ i Teatre al Carrer, que se celebrarà del 21 al 29 de desembre, concerts de Tot per la Música i la SUAMO, així com la representació del ballet “El Trencanous”.

    El Cartell Reial recorrerà els barris del Llombo, Sant Rafel i Sant Josep el 14 de desembre, mentre que el Cap d’Any Infantil tindrà lloc el 26 de desembre al barri de Sant Rafel.

    Tradicions i Reis Mags

    Ja en 2025, Ontinyent donarà inici a la Setmana dels Reis amb activitats com el Campament de Jacobo al Palau de la Vila i la Cavalcada dels Reis Mags, que se celebrarà el 5 de gener, amb sortida des de la parròquia de Sant Josep fins al pessebre de la Plaça Major.

    - Advertisement -

    Últimes notícies

    Rebeca Torró entra en l’executiva del PSPV-PSOE amb un càrrec clau en economia i indústria

    El PSPV-PSOE de la Vall d'Albaida reforça la seua posició territorial després del 15é Congrés dels Socialistes Valencians El PSPV-PSOE...
    - Advertisement -

    Mira també

    - Advertisement -