Torna episodi de pluges a la Vall d’Albaida

Avui diumenge, AVAMET ha tornat a avisar de què les comarques centrals tornaràn a ser les comarques més afectades per un nou episodi de plujes.

Tal com assenyalen plourà a tot el territori, especialment a les comarques centrals, exposades al vent de gregal, on els registres podran superar els 100mm i puntualment els 200mm a les zones més afavorides per l’orografia. Compte amb crescudes sobtades de rambles, rius i barrancs, així com amb les #inundacions locals.

Tot i estar a punt de finalitzar l’hivern, i les altes temperatures de les últimes setmanes amb màximes de 30 graus, s’espera una davallada d’aproximadament 20 graus, passant a tindre unes màximes de 10, les quals podrien deixar neu per damunt dels 1200m.

Per aquest motiu, la Generalitat Valenciana ha decretat la SITUACIÓ DE PREEMERGÈNCIA per pluges, nevades, vent i fenòmens costers.

A Ontinyent s’espera una mínima de 5 graus per a aquesta nit, i amb unes precipitacions estimades dels 150mm.

- Advertisement -

Últimes notícies

Compromís se suma a la vaga educativa a Ontinyent i carrega contra les polítiques del Consell

La vaga educativa convocada a tot el País Valencià ha tingut també reflex a Ontinyent amb una concentració a...
- Advertisement -

Mira també

- Advertisement -