10é programa “Ya vienen los reyes”

“Ya vienen los reyes” el programa especial que organitza l’associació dels Amics dels Reis Mags d’Ontinyent continua avançant! Conectat en directe a partir de les 13:08 per escoltar-lo a través de youtube, facebook i també a la 89.5 de la FM.

El programa que presenta Juanjo Barber, ens informa diàriament, i fins al pròxim 5 de gener, dels preparatius i desenvolupament del treball que realitzen ses majestas per poder arribar a tots els xiquets i xiquetes, majors i menuts, els seus desitjos i els seus regals.

A més, es pot participar en directe telefonant al 644 378 641, o si es preferix, també es poden enviar missatges d’audio per mitjà de whatsapp.

- Advertisement -

Últimes notícies

Cristian Verdú (Compromís) serà el nou alcalde d’Aielo de Malferit després de la renúncia de Juanra Espí

El canvi d’alcaldia a Aielo de Malferit ja és una realitat. L’Ajuntament va celebrar el passat 3 de març...
- Advertisement -

Mira també

- Advertisement -