16/02/2025 - 13:36
Més

    Música, xocolate amb mona i personatges d’animació al “Cap d’any infantil” el dia 30 a Ontinyent

    Una discomòbil per xiquets i xiquetes, un berenar amb xocolate i mona o la possibilitat de fotografiar-se amb coneguts personatges dels dibuixos animats seran alguns dels atractius de la segona edició del “Cap d’any infantil” d’Ontinyent, que tindrà lloc dimarts 30 de desembre a partir de les 17:30 a la Plaça de la Concepció.

    El Cap d’Any Infantil és una de les múltiples activitats del programa nadalenc Ontinyent Il·lusiona, que inclou premis, concursos, un festival de teatre i circ de carrer o mercats nadalencs, amb el propòsit de fomentar l’activitat comercial a Ontinyent.

    Esta activitat organitzada per l’Ajuntament d’Ontinyent compta amb la col·laboració de l’associació de comerciants Comerç IN, la Colla de Campaners (que portarà el seu campanar mòbil per a “les 12 campanades infantils”) i el forn de l’Ermiteta. Tota una festa a la Plaça de la Concepció junt al gran arbre de Nadal que corona la decoració nadalenca, i a la qual es convida als menuts a acudir disfressats si així ho desitgen.

     

    - Advertisement -

    Últimes notícies

    El Circuit de Curses Populars de la Vall d’Albaida 2025 inclou proves per a totes les edats

    La competició inclou 23 curses per a adults i 18 per a categories infantils, amb inclusió per a persones...
    - Advertisement -

    Mira també

    - Advertisement -