07/04/2025 - 20:13
Més

    Més de 3.500 persones han votat ja a “Ontinyent Participa”

    El Govern d’Ontinyent anima a la ciutadania a sumar-se a “l’històric” procés votant per internet o presencialment fins les 00:00 hores d’aquest divendres

    Més de 3.500 persones han votat ja a “Ontinyent Participa”, la iniciativa posada en marxa per l’Ajuntament d’Ontinyent per tal de triar els projectes més prioritaris a executar amb una partida de 350.000 euros consignada en el pressupost d’enguany. En comerciants votenconcret, des del Departament de Personal s’ha informat al Consell Veïnal i al Consell de Ciutat dels resultats registrats fins a les 12:00 del migdia de hui dijous, hora a la qual un total de 3.549 persones empadronades a Ontinyent i majors de 16 anys havien exercit el seu dret al vot.

    El termini de votacions, que s’obria la mitjanit de diumenge a dilluns, es mantindrà obert fins les 00:00 hores de demà divendres, podent votar-se amb el DNI a través de la web www.ontinyentparticipa.com . Cal recordar que els ciutadans i ciutadanes també poden votar presencialment a un total de 6 instal·lacions municipals: l’Ajuntament, la Biblioteca de Sant Josep, Punt de Lectura de Sant Rafel, EPA Sant Carles, Teatre Echegaray i Centre Cívic El Llombo.

    Des del Govern d’Ontinyent s’ha convidat a la ciutadania a participar activament d’aquest “històric” que suposa “una nova manera d’entendre la democràcia participativa”.

    - Advertisement -

    Últimes notícies

    La Vall d’Albaida rebrà prop de 4 milions d’euros del Fons de Cooperació 2025

    La Diputació ingressarà 7,5 milions als municipis de la Vall d’Albaida, la Costera i la Canal amb el Fons...
    - Advertisement -

    Mira també

    - Advertisement -