Els seguidors de l’Ontinyent Club de Bàsquet tenen una doble cita aquest cap de setmana amb els seus dos primers equips. Els conjunts de l’Eset Ontinet femení i masculí disputaran els seus encontres al pavelló Fernando Rubio del Col·legi La Concepción d’Ontinyent.
El femení, a recuperar el camí de la victòria
La primera cita tindrà lloc el dissabte 15 de febrer a les 19.00 hores, quan l’Eset Ontinet femení s’enfrontarà a l’Enguera Basket. L’equip arriba a l’encontre després de dues derrotes consecutives, condicionades per un calendari exigent amb només un dia de descans entre partits. Divendres passat, les ontinyentines van perdre contra el líder invicte, San Pedro Pascual, per 71-51, i diumenge van caure contra el CBM Benifaió per 62-55. Tot i aquests resultats, l’Eset Ontinet femení manté el segon lloc a la classificació.
L’equip masculí vol ampliar la seua bona ratxa
El diumenge 16 de febrer a les 18.30 hores, serà el torn de l’Eset Ontinet masculí, que disputarà el seu partit de Tercera FEB contra l’UCAM Murcia. L’equip arriba en un gran moment després d’aconseguir una important victòria contra el CB Benidorm, que era el líder fins a eixe moment. Amb una gran remuntada a la segona part, els d’Ontinyent es van imposar per 74-77.
Amb aquesta bona dinàmica, l’Eset Ontinet masculí buscarà aconseguir la tercera victòria consecutiva i ampliar la distància amb els seus perseguidors a la classificació. L’UCAM Murcia, el seu rival de diumenge, ocupa actualment el seté lloc, just per darrere dels d’Ontinyent, fet que fa d’aquest partit un duel directe important per a la lluita per les primeres posicions.
Un cap de setmana ple de bàsquet a Ontinyent
Amb aquests dos enfrontaments, l’afició tindrà l’oportunitat de viure un intens cap de setmana de bàsquet al pavelló Fernando Rubio, on els equips de l’Eset Ontinet buscaran consolidar-se a la part alta de les seues respectives classificacions.