La XX Volta a Peu pel Benicadell arriba a Salem el 18 d’octubre

El Circuit de Carreres Populars de la Vall d’Albaida arribarà este diumenge 18 d’octubre a Salem amb la XX Volta a Peu pel Benicadell. La prova començarà a les 9.30 hores des de l’avinguda de la Llibertat.

La cita forma part del calendari comarcal que TV Digital Ontinyent va avançar al començament de la temporada i entra ja en la recta final del Circuit 2026.

Eixida a les 9.30 hores

L’organització ha fixat l’eixida a les 9.30 hores des de l’avinguda de la Llibertat de Salem.

El municipi tornarà així a convertir-se en punt de trobada dels corredors habituals del circuit i de participants que disputen proves de manera puntual.

Les dutxes per als participants estaran ubicades a la piscina municipal. L’organització també oferirà servei de guarda-roba i beguda isotònica després de la prova.

La Volta a Peu pel Benicadell celebra enguany la seua vintena edició, una trajectòria que la situa entre les proves consolidades del calendari esportiu comarcal.

Recta final del Circuit 2026

El Circuit de la Vall d’Albaida ha recorregut durant l’any municipis de tota la comarca amb proves de característiques molt diferents.

Després de les cites de setembre i principi d’octubre, Salem representa una de les últimes parades de la temporada. El calendari publicat inicialment situava posteriorment el Trail d’Otos el 25 d’octubre.

Més enllà de la classificació general, estes proves mantenen un component de participació popular i mobilitzen cada cap de setmana corredors, clubs, voluntariat i serveis municipals dels pobles amfitrions.

- Advertisement -

Últimes notícies

La Generalitat posa xifres al risc de la CV-60: 113 accidents amb víctimes al tram pendent

La CV-60 entre l'Olleria i Terrateig suma 113 accidents amb víctimes i nou morts. La Generalitat anuncia el desdoblament per a 2027.
- Advertisement -

Mira també

- Advertisement -