13/12/2025 - 19:48
Més

    Activitats per al cap de setmana a Ontinyent

    DIJOUS 13:
    – Concert de Cant, a càrrec del Conservatori Professional de Música d’Ontinyent, al Centre Cultural Caixa Ontinyent, a les 19h.
    – “Música en directo” amb Pablo Gisbert, al pub JMPremium, a les 23:35h.

    DIVENDRES 14:
    –  Jornada de solidaritat amb el poble saharià: Terra i Llibertat. 40 anys de lluita (1973-2013), a la Uned d’Ontinyent a les 19h.
    –  Presentació de “La liturgia del amor” de José Tarrazó Durá, a càrrec de Casimiro González i d’Emigdio Benavent, a la biblioteca de Sant Josep, a les 19:30h.
    – IV Cicle “Tastant tastant”, tast de cervesa Spigha, al Casal Jaume I, a les 20h.
    – Concert acústic de Cesc Cerdà i Mariola Vila, al pub Irish Kells, a les 23:30h.
    – Rock Estiu Art en concert, al pub 37 grados, a les 23:55h.

    DISSABTE 15:
    – V FIRA PER LA SOLIDARITAT, durant tot el dia a la plaça de Sant Domingo, amb contacontes, música, dansa i moltes més activitats.
    – Campanya benèfica “Todos por una vida”, a la plaça de Sant Domingo.
    – Festa “Cumplo 50”, a Bamboo, a partir de les 14h. amb l’actuació de Jools Cooper.
    – Actuació de dansa, a càrrec del ballet Òpera, al centre d’educació especial d’Ontinyent, a les 16h.
    – XIV Simultània d’Escacs de Sant Josep, a la plaça del Mestre Ferrero, a les 17:30h.
    – Final del Trofeu de Copa de Futbol 7, al camp del Poliesportiu Municipal, a les 18h.
    – Representació de final de curs de Màsters Ballet, a la sala Gomis, a les 18 i 20h.
    – Exposició “Desnudos y Manchas”, a AlmaCafé, a les 19:30h.
    – “Ontinyent al carrer – 15 de juny: El carrer de gom a gom” amb taller i tast de pa, a càrrec del Forners d’Ontinyent, Flash Mob Ballet Òpera i “Jazz a banda – un dia de jazz amb Francisco Blanco `Latino” amb motiu del 10é aniversari de la Banda simfònica d’Ontinyent, a la plaça de la Concepció, a les 20h.
    – Nit italiana al Filaner, amb el concert del Duo Malindi, a les 20h.
    DIUMENGE 16:

    – El Mercat del Diumenge, amb Firauto 2013, al recinte firal.

    – Visita guiada al campanar de la Vila, càrrec de la Colla de Campaners d’Ontinyent, a les 10:30h.

    – La Ruta del Diumenge: “Ontinyent  Paisatgístic”, a càrrec de La Sària, serveis turístics.
    – Audicions de fi de curs a càrrec de l’associació musicovocal Nou Orfeó d’Ontinyent, a l’església de Sant Rafel, a les 12:30h.
    – Representació de final de curs de Màsters Ballet, a la sala Gomis, a les 18 i 20h.

    Cinema:

    – Cine Club Utiye: “The Host – L’Hoste” per als dies 13, 14 i 16 de juny. Final temporada de l’Utiye.

    – Cineapolis El Teler

     

    Exposicions:

    – Exposició de fotografies antigues d’Ontinyent del fons municipal, al Maova, fins el 29 de juny.

    – Exposició col·lectiva i reivindicativa “Tren Xàtiva-Alcoi”, organitzada pel grup fotogràfic Pou Clar, al C.C. El Teler, de l’1 al 30 de juny.

    – II Mostra de Primavera, a càrrec de l’Agrupació Fotogràfica d’Ontinyent, al Centre Cultural Caixa Ontinyent, de l’1 de juny al 2 de juliol.

    – Exposició col·lectiva “Un altre cop de feina”, a càrrec dels alumnes de l’acadèmia de dibuix i pintura de Cristina García, al Palau dels barons de Santa Bàrbara, del 7 al 28 de juny.

    - Advertisement -

    Últimes notícies

    El PSOE d’Ontinyent exigeix un pla de neteja intensiva per Nadal davant la brutícia als carrers

    El grup municipal del PSOE d’Ontinyent ha denunciat públicament el mal estat de neteja de la ciutat i ha...
    - Advertisement -

    Mira també

    - Advertisement -
    Canviar configuració de cookies