12/02/2026 - 22:47
Més

    Masters Ballet d’Ontinyent porta la dansa local a Hong Kong, Cadis i Niça

    El mes de febrer s’ha convertit en un dels més intensos en la trajectòria de Masters Ballet, la companyia de dansa amb seu a Ontinyent que continua consolidant la seua projecció internacional. Amb una agenda que combina actuacions a Àsia i Europa, més de 130 ballarins participaran en diferents expedicions al llarg de les pròximes setmanes.

    Este dijous ha partit la primera expedició del mes: 22 ballarins viatgen a Hong Kong, on romandran fins al diumenge 22 participant en els actes commemoratius de l’Any Nou Xinés. Tot i que la companyia ja havia actuat en tres ocasions a Macao, esta participació suposa un pas qualitatiu important en ser seleccionats per formar part dels esdeveniments oficials a Hong Kong amb l’espectacle DRAK.

    La producció, que ja ha obert portes en altres escenaris internacionals, consolida així la presència de la companyia ontinyentina en circuits culturals de gran rellevància.

    L’activitat es multiplicarà el divendres 13. D’una banda, 70 ballarins viatjaran a Cadis per participar en els Carnavals de la ciutat. El diumenge 15, Masters Ballet ha sigut designat com a espectacle d’obertura del Gran Desfile, on presentaran les produccions Mare Nostrum i Gaviotas.

    Esta expedició inclourà també una visita cultural a Sevilla el dissabte, concebuda com una experiència de convivència artística i humana que reforça la cohesió del grup i l’intercanvi cultural.

    Paral·lelament, altres 22 ballarins iniciaran viatge cap a Niça, on participaran tant en els Carnavals de Niça com en els de Menton amb els espectacles Ángeles–Drak i Jirafas. En estes ciutats franceses, la companyia és ja àmpliament reconeguda després de diverses intervencions anteriors.

    El divendres 20, una nova expedició formada per 18 ballarins viatjarà directament a Menton per presentar l’espectacle Pavos Reales, ampliant així la presència ontinyentina en un dels circuits carnavalescos més importants d’Europa.

    Des de la direcció de Masters Ballet es destaca la importància d’estes experiències, que permeten als ballarins créixer artística i personalment, compartir el seu treball en diferents països i portar el nom d’Ontinyent a escenaris internacionals.

    Els reptes no acaben en febrer. A l’abril està prevista la participació de la companyia en el Gran Premi de Fórmula 1 de Bahrain, i al maig tornarà a eixir a l’estranger amb una nova actuació a Bèlgica, de la qual es donaran més detalls pròximament.

    Amb esta intensa agenda, Masters Ballet reafirma el seu compromís amb la projecció cultural i amb la idea que la dansa és un llenguatge universal capaç d’unir cultures i emocions, convertint Ontinyent en punt d’origen d’un projecte artístic amb vocació global.

    - Advertisement -

    Últimes notícies

    El Mig Any Fester s’obri a tota la ciutat amb una nova edició d’Ontinyent Medieval

    El centre històric d’Ontinyent tornarà a convertir-se en escenari medieval del 20 al 22 de febrer amb una nova...
    - Advertisement -

    Mira també

    - Advertisement -
    Canviar configuració de cookies