04/12/2023 - 0:43
Més

    L’Arribada de Jacobo i la Cavalcada de Reis avancen el seu horari d’inici

    Altres notícies

    L’Associació d’Amics dels Reis Mags d’Ontinyent ha modificat l’horari de l’Arribada de Jacobo i la Cavalcada de Reis.
    En aquest sentit, la comitiva encapçalada per Jacobo i els seus patges, que el dia 5 de gener al matí arribarà a Ontinyent per la costereta, ho farà a les 11 hores, en lloc de fer-ho a les 11:30 hores, com era habitual. Així, el parlament de Jacobo a la plaça de l’Ajuntament també quedarà avançat, ja que després l’emissari i el seu seguici visitaran l’Hospital de la Beneficència.

    De vesprada, l’acte de l’adoració a la Parròquia de Sant Josep serà a les 18 hores, i mentre se celebra aquest acte donarà inici la Cavalcada, a aquesta mateixa hora. Anteriorment, la desfilada no començava fins a les 18:30 hores.

    - Advertisement -
    - Advertisement -

    Últimes notícies

    Ontinyent entrega els premis de rendiment acadèmic al marc de la Setmana de la Ciutat Educadora

    L’Alcalde i el Regidor d’Educació lliuren diplomes als i les 21 alumnes amb una mitjana d’excel·lent durant el curs 2022/23 en un acte al Museu del Tèxtil de la Comunitat Valenciana
    - Advertisement -

    Mira també

    - Advertisement -