L’activitat esportiva vinculada a Ontinyent continua deixant bones sensacions en diferents disciplines, i el ciclisme no és una excepció. El Club Ciclista Ontinyent ha tornat a demostrar el seu nivell competitiu en la prova disputada el passat 18 de maig a Sax, en un circuit urbà exigent que va posar a prova la solidesa dels equips.
Des de l’inici de la cursa, el conjunt ontinyentí va assumir el protagonisme, col·locant fins a cinc corredors en el grup capdavanter i controlant el ritme de carrera. Esta presència destacada evidenciava la bona preparació del bloc i la seua capacitat per competir en escenaris de gran exigència.
Mala sort en moments clau de la cursa
Tot i el bon plantejament tàctic, la carrera va estar marcada per diversos incidents que van condicionar el resultat final. Aitor Selva es va veure perjudicat per un punxada en un moment clau, mentre que Héctor Albero, que rodava en solitari al capdavant després d’un atac a falta de sis voltes, va patir una caiguda que li va impedir consolidar l’avantatge.
Estos contratemps van frenar les opcions de lluitar per posicions més destacades, però no van impedir que l’equip mantinguera la intensitat i la presència competitiva fins a la línia d’arribada.
Regularitat del bloc i treball des de la base
Malgrat les dificultats, el Club Ciclista Ontinyent va completar una actuació destacada a nivell col·lectiu, amb diversos corredors entrant en posicions pròximes i mostrant regularitat en el rendiment.
Els resultats finals van ser: Álvaro Gil (17é), Lucas Albero (20é), Héctor Albero (23é), Álex Vallés (24é), Aitor Selva (47é), Andreu (49é) i Alejandro Bea (50é).
Paral·lelament, el club també continua reforçant el seu treball en el ciclisme base. El passat 19 d’abril, l’Escola de Ciclisme Ontinyent participava en el Trofeu Escoles de Ciclisme de la Vall d’Uixó, una prova destacada a la província de Castelló i inclosa en la challenge femenina.
En esta cita, marcada per un ambient esportiu i familiar i amb gran participació d’escoles ciclistes, destacava la presència de Vera Mollà, representant femenina del club, que va tornar a demostrar el seu caràcter incansable i la seua progressió dins del ciclisme base.
La jornada va evidenciar el bon nivell de les escoles participants i reforça la importància del treball formatiu que clubs com el d’Ontinyent desenvolupen des de les categories inferiors.






