13/07/2025 - 9:48
Més

    L’IES L’Estació impulsa un intercanvi d’alumnes entre Ontinyent i Bocairent

    Un projecte educatiu dissenyat pel Departament d’Administració de l’institut públic ontinyentí ha possibilitat un intercanvi estudiantil entre el seu alumnat de Formació Professional Bàsica i el de l’IES de Bocairent. La iniciativa, denominada Mostra la teua ciutat, ha permés l’elaboració, per part dels estudiants, d’una guia i un àlbum dels llocs més emblemàtics i turístics de la ciutat amb l’objectiu de promocionar la localitat i mostrar els seus punts neuràlgics a l’alumnat bocairentí. “El treball cooperatiu i en equip és molt més motivador per als joves amb problemes d’aprenentatge a l’aula”, explica la professora Encarna Soriano, que valora positivament aquesta experiència amb la qual s’ha aconseguit un bescanvi d’informació entre dues ciutats properes.

    La visita dels estudiants de Bocairent a la capital de la Vall d’Albaida es va desenvolupar amb total cordialitat i autonomia, ja que fou el mateix alumnat de l’IES L’Estació el qui exercí de guia, presentant als seus companys els principals trets i serveis de cadascun dels emplaçaments visitats, entre els quals figuraven el MAOVA, el Palau de la Duquessa d’Almodóvar, el teatre Echegaray o el refugi antiaeri de Tortosa i Delgado.

    El projecte també contemplava un encontre amb els estudiants de Bocairent, els quals guiaren la comitiva de l’IES L’Estació i mostraren alguns dels llocs més representatius d’aquest municipi valencià, com per exemple les Covetes dels Moros, la Cava de Sant Blai, l’Arciprestal de l’Assumpció o la Plaça de Bous, un espai únic que té la particularitat d’estar íntegrament excavat en pedra.

    A causa de l’excel·lent acollida d’aquesta vivència, no es descarten futures col·laboracions entre els dos grups participants.

    - Advertisement -

    Últimes notícies

    Mor un treballador en un accident en una obra al carrer Santa Llúcia d’Ontinyent

    Mor un treballador en un esfondrament durant una obra privada a Ontinyent Un home de 42 anys ha perdut la...
    - Advertisement -

    Mira també

    - Advertisement -
    Canviar configuració de cookies