14/12/2025 - 2:24
Més

    Comunicat del PSPV-PSOE d’Ontinyent

    La Secretària General del PSPV-PSOE d’Ontinyent, Rebeca Torró, ha mostrat el “suport total, absolut i incondicional” dels socialistes d’Ontinyent a l’alcalde, Jorge Rodríguez, i la resta dels companys “que van estar detinguts el passat dimecres enmig d’un dispositiu desproporcionat i innecessari” per a ser posats en llibertat a l’endemà sense cap mesura cautelar.

    Torró ha agraït “les mostres de suport constants i absolutament emocionants cap al nostre alcalde” i ha lamentat “l’alarma generada en la societat i al si del PSPV-PSOE per un dispositiu inaudit per a acusacions com les que s’han fet”.

    La Secretària General dels Socialistes ontinyentins ha demanat “prudència i mesura” als òrgans superiors del PSOE davant d’un cas que encara està en secret de sumari, demanant “respecte al dret constitucional a la defensa i la presumpció de innocència com a drets fonamentals. El nostre alcalde i la resta dels acusats són innocents fins que no es demostre el contrari. El que ha passat és una absoluta desproporció i a totes llums una injustícia”.

    - Advertisement -

    Últimes notícies

    AEMET activa l’avís roig per pluges que poden afectar la Vall d’Albaida

    L’Agència Estatal de Meteorologia (AEMET) ha activat un avís de nivell roig per pluges intenses que, tot i estar...
    - Advertisement -

    Mira també

    - Advertisement -
    Canviar configuració de cookies